lauantai 19. tammikuuta 2013

~*MIITTI*~ + peruukkeja

Heipähei

Olin tänään miittailemassa Seinäjoella. Yhteensä meitä oli 5 henkilöö, elikkä aika pienellä porukalla oltiin matkassa. c: Oli ihan hirmu hauskaa! Paras miitti missä oon tähän mennessä ollu. ;)


 Ryhmistä






 Annin Dal Lizbel c;





 Meikän littlet (+ tarkennus)



 Millan Ala, eli Pinderella (8



 Annin Miku Lol  >u<





 söpötys öwö


 Jja tämäkin Annin Victorique de Blois (;


 Vaihettiin Jennan Bellan ja Scarletin mekkoja sitte siinä jossai vaiheessa :D




 Lucindanen


 Sfoglian ihanaa hörhelömekkoa ~





 Jennan Bella-neito c:





 Jja Jenna pikku Amelie


 Sofian Sfoglia o3o











 Milla riehuu



 (ihana kuva *o*)







 ja Jenna :D

Siinä oli sitte niitä miittikuvia. c: Oltiin siis eka kuvailemassa torikeskuksessa ja mentiin sitte piikkiin syömään. Sitte vaan shoppailtiin ja kierreltiin ympäriinsä muutama tunti. :D

Mutta nyt ku huomasin että mun kamerassa oli jotaki kuvia jotka mun olis pitäny jo about puoli vuotta sitte laittaa tänne, nii ajattelin neki ny pistää tähän samaan syssyyn. Elikkä kuvia Ofelian ja Floran uusista peruukeista, joiden saapumisesta on siis tosiaanki jo aika kauan...... :D






 Tossa peruukit vielä noissa muovipusseissa


 Kuten huomaatte, niin oon siis kesällä kuvannu nää. 
Mutta joo siinä Floralla jo uus peruukki pääs. 



















 Ofelian peruukki on aika lailla samanlainen ku se edellinenki, mut kihara. c:





 Ja mun händyliniki kuvassa








 Vanhat peruukit.. :D





Kalju Flora (y)


paipaai ~

12 kommenttia:

  1. Ihania kuvia! Oli ihana miitti ja sain hirveen Little kuumeen kun noi sun on niin ihania♥

    VastaaPoista
  2. Teillä kaikilla miittailijoilla oli ihan ylisöpöt nuket ^^ Ja muutenki ihania kuvia C:

    VastaaPoista
  3. Itse asiassa toi nukke, jolla on vaaleanpunainen/pinkki peruukki on Hatsune Miku LOL version, ja toi toinen jota luulit LOLiks on Victorique de Blois, jolla on LOLin stock-simmut :3 Ja oli tosiaankin kiva miitti <3

    VastaaPoista
  4. Teillä oli varmaan hauskaa?;) Ihania nukkeja oli myös siellä miitissä.

    http://nukkenimun.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  5. Ihania nukkeja! Ja kivoja kuvia kans ~ Ja söpöt peruukit sun littleillä :)

    Mull ois vähän asiaa sun nukkejen nimistä (yhellä on sama nimi, joka ois tulossa mun yhelle nukelle) nii mä en viitti keskustella niistä täällä julkisesti, ku en taho kaikkien tietävän, nii pystyisitkö sä laittaan mulle s-postia osotteeseen kapymetsa@gmail.com ? Oisin kiitollinen, jos pystyttäis puhumaan tosta asiasta, koska nyt mulla painaa toi mieltä...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoksia kiitoksia c:

      aih, no mä laitan sulle s-postia. (8

      Poista
  6. Ihana blogi, kiva miittii^^ Ja liityin lkukijaksesi, sä mun?


    www.empunpullipblogi.blogspot.fi

    VastaaPoista