sunnuntai 27. toukokuuta 2012

~ KT + muuta ~

"puhuu"
*tekee*

------------------------------------------------------------------------------------------------------------

   Ofelia: *kävelee*


 Ofelia: "Mikäs tämä on?"


 
 Ofelia: "Hmm? Mitäköhän sillä pitäisi tehdä?"


Ofelia: "Jospa..."

Ofelia: *kiipeää*


Ofelia: "... siinä kuuluu istua" 

 
Minä: *kävelee Ofelian luo* "Ofelia, mitä sä teet? öwö'
Ofelia: "etkö sä nää että mä istun? ó___ò"

  Minä: "........"  *facepalm*  

Minä: "Sun pitäisi mennä nukkumaan"
Ofelia: "Joo joo, ihan pian"
Minä: *kävelee pois*
Ofelia: "Sinä näytät niin kovin yksinäiseltä, enkä minäkään voi jäädä sinun seuraksesi."

Ofelia: "Odota hetki!" *juoksee pois*


Ofelia: *kantaa toista ständiä sylissään*


Ofelia: "Nyt sinun ei tarvitse olla yksin ö3ö" 




-------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Pahoitteluni joidenkin kuvien huonosta laadusta.

Siinä oli nyt sitte jonkimmoinen kuvatarina. >w< Nää KT;t ei oo oikee mun vahvuuksiani, mutta koitimpas ny kuitenki piiiiitkästä aikaa semmosen tekasta.
Hope you liked ~



Niin ja sitten muihin asioihin öwö
Me oltiin luokkaretkellä tuossa joku keskiviikko. ~
Käytiin Fazein tehtaalla, Luonnontieteellises museossa ja Lintsillä. 

Koko reissu oli mahtava (tietysti ku oli hyvää seuraa o3o).
Mutta kaikki ei silti mennyt niinkuin piti ówó
Kun sitte siinä 8 maissa lähettii köröttelemään linkalla takaisinpäin, nii puolesvälis matkaa linja-auto sanoi itsensä irti, ja jouduttiin oottelemaan jossai huolto-asemal n. 2 tuntii uutta linkkaa. :--D 
Ei siinä mitää, nopeesti sielä aika kului. owo
Siinä puol kolmen mais oltii sitte viimein kotona. ~

Mutta koska olimme Jennan kanssa hieman yliväsyneitä tuli tehtyä semmosia ei-niin-harkittuja-ostoksia. :D

 Joo elikkä tämmönen sievä pikku poni sieltä huolto-aseman kaupasta sitte tarttui mukaan. 
Mulla oli siitä kameras vaikka kuuuinka paljo kuvia, mutten jaksa ny niitä latailla tänne. :--D

Eipä mulla muuta, moimoi ~


Comment's? :3 


4 kommenttia:

  1. Ihana toi heppa/poni mikälie♥ ;D
    Ja noi karkit, nami♥ Dx
    mut ihana toi KT repesin tolle lopulle :D


    NukkeBlogini > http://vaahtokarkkigirl.blogspot.com/

    VastaaPoista
  2. Melkein repesin kt'lle mut onneks oli teippii XD
    NÖPÖSÖPÖ"pöpö" ö___ö poni !! nwn

    VastaaPoista
  3. Ihana kt ! :D <3

    Meijän luokka kävi nelosella siel museos, vitosel fazeril ja kutosel lintsil :DD

    VastaaPoista
  4. Ihana kt <3 Ofelia on söpö :) Liityin sun lukijaks joten tahtoisitko liittyy mun blogiin?? :D

    Dollworldx.blogspot.com

    VastaaPoista